22 Ocak 2015 Perşembe

SONSUZ GİZEMİN SONU  TANRI SANALMI

                                                                                               GERÇEĞİN DOĞRUSU 


BİRDİR cevabı tektir. 



 
      ben nakşi bendi dergahında sıfatları sonsuz 


derecede 


erdemli, merhametli ve sonsuz derecede güzel isimli, 


muhteşem iradeli yüce Allaha sevdalandım, erdemli 


ferasetlere hayran kaldım.  ruhum ilahi aşkla coşar, 


kalbi ilahi sevda ile koşar.ruhumdaki babam ali 

hafızın nuru şahlandı. 


ALLAH HEM İLAHİ İRADELİ, 



HEMDE VAHŞİ İRADELİ OLAMAZ.



          MADALYON UN iki yüzü - cennet gibi güzel fıtratlı 

varlıklar, olaylar ilahi iradeli yüce ALLAHIN sonsuz 


derecede güzel sıfatlarının göstergesidir, sonsuz 


derecede güzel isimlerinin tecellisidir. 


*****
 benim sevgili yüce Allahım  vahşi isimli, gaddar 


iradeli, barbar özelikli olamaz. ilmi ilkel, adi, basit, 

vahşi gibi kötü nitelikli olamaz.


vahşi olaylar, boyutlar  yüce Allaha dayanmaz.


 çünkü mahlukata hunharca işkence yapan, kör topal 

eden, açlık, susuzluk azabı yaşatan cehenem, zebani, , 
sel, deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi olaylar, koyun, 

tavşan, ceylan  gibiaciz hayvanları hunharca 

parçalayan yırtıcı hayvanlar yamyam nitelikli, gaddar 

iradeli, vahşi tanrıları kanıtıdır. vahşi isimlerin, barbar 

sıfatların, gadar iradenin kötü, adi, basit, ilkel, vahşi 

nitelikli ilmin  göstergesidir, tecelisidir. ya çok tanrı 

vardır,  ya evren yoktur herşey sanaldır, evren varsa 

ahiret sanaldır.
 

        cehennem gibi 


kötü, vahşi fıtratlı varlıklar, olaylar vahşi iradeli 


tanrıların ilkel, adi, vahşi, barbar gibi kötü sıfatlarının 


göstergesidir, vahşi, adi, kötü isimlerinin tecellisidir. 



     ilkel, adi, vahşi gibi kötü nitelikli vahşi olayları 

şeytana bağlarsak şirk olur.

öz - din insanlara umut, güven, güç, yetenek, başarı 


kazandırır örneğin ,, HER VARLIK KENDİ 


NİTELİĞİNDE ENERJİ FIŞKIRIR.dualarda, namazda 


vücuda faydalı manyetik mineral ve iyonik enerji 


akar. 


     fenomenler ( varlıklar- olaylar ) TANRILARIN 


sıfatlarını temsil eder, TANRI isimlerinin teceLlisidir 


örneğin: cennet, çiçek, kelebek gibi güzel fıtratlı 


varlıklar, olaylar sonsuz derecede 


erdemli,merhametli, 


ulvi iradeli yüce Allahın kanıtıdır, yapıtıdır, ilahi 


sıfatlarını temsil eder.sonsuz derecede güzel 


isimlerinin tecellisidir. 


      cehennem yamyam nitelikli 


vahşi tanrının, zebani zalim tanrının, insanlara, 


hayvanlara kötülük yapan, acı çektiren, zarar veren , 


açlık, susuzluk girdabında azaplar içinde 

 kıvrabmasına, hunharca ölmesine sebep olan

sel, deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi tabiat 


fenomenleri barbar tanrının kanıtıdır,yapıtıdır. vahşi 


tanrıların ilkel, adi, vahşi gibi kötü sıtlarını temsil 


eder,  aciz hayvanları hunharca parçalayan yırtıcı 


hayvanlar gadar tanrının kanıtıdır.  özürlü dogan 

 bebekler, çot, çolak olan hayvanlar, insanlar 

merhametsiz tanrının kanıtıdır.

aceba cehennemi, zebaniyi, depremleri, kıtlığı, kuraklığı, yırtıcı hayvanları özürlü doğan bebekleri, kör, topal hayvanları şeytanmı oluşturdu.
 1- ya evren yoktur, her şey tek 

tanrıya dayanır, teolojik tir. her şey sanal olur.insan 


ilahi disket deki olayları yaşar. diske deki tanrı sanal 


olur. insanlar sanal tanrıya tapar. ilkel çağda 


insanların 


sanal tanrılara taptıkları misali.


     2- evren varsa her şey 


kozmik olur. evrensel ehlibeyti karakter kültürünü 


yaratan, insan hakları fikrini oluşturan yüce dinimiz 


İslamiyet peygamber efendimizin muhteşem, 


bilimsel, 


sanatsal eseri olur. din sanal olur. insanlar sanal 


tanrıya tapar. 


   çünkü= cennet, çiçek, kelebek gibi 


güzel fıtratlı fenomenler: ilahi sıfatları sonsuz 


derecede erdemli, basiretli, merhametli yüce Allahın 


kanıt, göstergesi, yapıtı olur. sıfatlarını temsil eder. 


yüce Allah ilkel, basit, adi, vahşi gibi kötü sıfatlardan 


münezzehtir, kötü fıtratlı varlıklar yaratmaz. çünkü ; 


mahlukata zarar veren, acı çektiren, kötülük yapan 


sel, 


deprem, kıtlık, kuraklık gibi vahşi fenomenler, gaddar 


tanrının,cehennem vahşi tanrının, zebani zalim 


tanrının, aciz hayvanları hunharca parçalayan yırtıcı 


hayvanlar gaddar tanrının,, özürlü, kusurlu varlıklar 


barbar tanrının, şeytan hain tanrının kanıtı, yapıtı, 


olur,sıfatlarının göstergesidir. 


ilkel, basit, adi, vahşi, 


zalim fenomenler : vahşi, ilkel, basit nitelikli 


,yamyam 

özelikli, vahşi iradeli zalim yer altı tanrısının kanıtı, 


yapıtı, göstergesi olur.


    tövbe haşa- vahşi Allah, zalim 


Allah, gaddar Allah, barbar Allah, adi Allah olur mu ? 


okey mi- hayırsa vahşi, adi, basit, gaddar gibi kötü 


fenomenleri kim yarattı. 


iki tanrı olmayacağına göre, 


    1- kötü fıtratlı fenomenler ilahi özelliklere, ilahi 


iradeye, ilahi isimlere, münezzeh itikadına ters düşer, 


çürütür hiç yapar.

tanrısal zıt özellikler birbirini sıfırlar. 


   2- her şey tanrıya 


dayanır itikadında cüz i irade robot konumunda olur 


  günahlar tanrıya dayanır, tanrı suçlu olur.                   


    
3- her şey tanrıya dayanır itikadı ilahi özelliklere, 


ilahi 

iradeye, ilahi isimlere, ilahi sıfatlara 


münezzeh itikadına ters düşer, çürütür, hiç 


yapar. çünkü vahşi varlıkları ve vahşi olayları kapsar


 4- tanrı hem ilahi iradeli, ilahi özellikli, hemde vahşi 


iradeli, vahşi özelikli olmaz. ancak insan hem 


güzel iradeli, hemde vahşi iradeli olur. tanrı insan 


konumunda olur.



teolojide her şey Allahın kusursuz, hatasız ilahi 

ilmine 

dayanır. göz, kulak gibi beş kanaldan beyine giren 


varlıklarda Allahın 


ilmidir. sevap ve günahlarda Allahın ilmine dayanır, 


cüzi irade suçlu olmaz. 


5- İLKEL, ADİ, BASİT, VAHŞİ GİBİ KÖTÜ NİTELİKLİ 


OLAYLARI YÜCE Allaha BAĞLAMAK yüce allaha 


hakarettir, ihanettir, gaflettir, yeraltı tanrısına 


delalettir. tanrıyı mahlukat konumuna indirgemektir.







evliyaların sırrı her monat-ın ( varlığın )manmyetik 


gövdesi ve devasal sayılarda , manyetik ve ışın 

kopyası vardır. manyetik evren türlü monatlar, 

fenomenler, ucubelerden meydana gelir ay kütlenin 

manyetik kolları denizleri- met- cezir yapar. 

aynadaki görüntü misali.telefonda söylenen 

kelimelerin manyetik kopyası kulağa gider. manyetik 

gövdelerin, manyetik varlıkların, ışın kopya 

varlıkların kilitlenmesinden evren oluşur. beynimize 

beş kanaldan giren şekiller, kokular, sesler, tatlar, 

duyu monat-ları, beynimizin ürettiği bilgi monatları, 

rüyalar, hayaller gibi beynimizde türlü monatlar 

vardır. bu monatların manyetik gövdeleri kilitlenir 

manyetik beyin meydana gelir. manyetik beyin türlü 

monatlar, fenomenler üretir. manyetik beyine 

manyetik evrenden olağan üstü , süper monatlar , 

fenomenler, ucubeler kilitlenir. manyetik beyin 

bünyesindeki monatları, fenomenleri, ucubeleri 

analiz ve sentez yaparak süper boyuta, muhteşem , 

olağan üstü monatlar , fenomenler üretir. gıda 

yaratan yaprak misali. bu bilgi boyutları ve 

fenomenleri somut beyin uykuda, hayalde görür. 

alimler, evliyalar, ayetler oluşur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder